Direktlänk till inlägg 22 december 2009

God Jul önskar vi alla våra vänner

Av casper - 22 december 2009 21:19

God Jul önskar vi alla våra vänner  

 
 
Ingen bild

janne enköping

6 januari 2010 18:32

Tack detsamma och en riktigt god fortsättning till er också.
Det är roligt att se att Casper har det så bra hos er!
Hoppas att vi kan träffas något i framtiden.

 
Ingen bild

Berit

17 januari 2010 21:00

Hej!!
Sänder en hälsning och ett stort tack för att ni har tagit hand om Casper.Har varit in o tittat på bilderna på honom och han ser mycket fin ut.Ser att han trivs och mår bra.
Ha det gott.
Caspers gamla matte
Berit Holmberg
Enköping

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av casper - 25 juli 2010 20:39

Jag gillar att vara med Algot,vi promenerar o jag vaktar medan han mekar med däcken...kollar oxå om dom får nån lax..(de´fick dom) Jag älskar friheten i stugan bara göra som jag vill ....önskaar er alla en skööön sommar det har jag.Janne har nu tug...

Av casper - 19 juni 2010 15:59

             

Av casper - 25 februari 2010 23:19

När det är riktigt kallt,får man vara uppfinningsrik=sockor på......väntar på promenad..vem kommer ?...godistanten kanske..          ...

Av casper - 7 november 2009 15:08

      lite bilder från första snön och nyduschad efter slasket.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards